۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

فاش شدن بخشی از برنامه های کودتا چیان (16بهمن )قسمت 2

باتوجه به فاصله اندک تا 22 بهمن برای همه سبزها لازم است نسبت به برنامه ریزی کودتاچیان هشیار بوده و با خردجمعی خود هرکدام از این تهدید هارا تبدیل به فرصتی برای جنبش کنند . امروزهم خبرهای راجع به برنامه ریزی کودتاچیان به دستمان رسید (تاکیدمیکنیم این خبرها برخاسته ازمنابع موثق ونزدیکان شخص میر حسین موسوی می باشد )
خبر: کودتاچیان برای حضور گسترده تر در 22بهمن باتوجه به عدم موفقیت در ساماندهی راهپیمایی در 7ماه گذشته تصیمیم به لشکر کشی از شهرستانها گرفته اند . به سپاه و بسیج هر شهرستان اعلام شده تعدادی نیرو بالباس شخصی برای روز 22بهمن به تهران اعزام کنند (این تعداد بین 5هزار الا 10 هزار نفر متغیرمی باشد) . که کل جمعیت لشکرکشی شده احتمالا بیشتر از 300 هزار نفر نخواهد بود .
نکته مهم و قابل توجه برای جنبش سبز خالی شدن شهرستانها از نیروهای زبده (ساندیس خواران حرفه ای) و امکان قوی مانور جنبش در شهرستانهاست . نیروهای شهرستان خصوصا نیروهای شهرهای بزرگی مانند تبریز ،اصفهان،مشهد، اهواز ،و ... باسازماندهی قوی می توانند فرصت پیش آمده نهایت استفاده راببرند .
نکته بعد دعوت سبزهای نزدیک به تهران برای حضور میلیونی سبزها در روز 22 بهمن جهت خنثی کردن اینگونه توطعه ها می باشد .شهرهایی مانند قم ،کرج ،قزوین و ... باید باتبلیغ وتشویق سبزها آرا برای حضور در راهپیمایی تهران دعوت کنیم.
نکته آخر 22بهمن روز اول تعطیلی های 5روزاست . کسانی که قصد سفر دارند می توانند بعداز22 بهمن به مسافرت بروند.
وقت اندک است و کار بسیار .اطلاع رسانی به عهده شماست


۱ نظر:

  1. سلام
    اگه میشه این دو لینک رو بفرستید.
    خیلی ممنون میشم امروز یا فردا بفرستید.
    شب هنگام
    http://myviewinsky.blogspot.com/2010/02/blog-post_2841.html
    http://myviewinsky.blogspot.com/2010/02/blog-post_06.html

    ما بیشماریم دوست عزیز

    پاسخحذف