۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

فاش شدن بخشی از برنامه های کودتا چیان

مطمئنا بسیاری از سبزها با شایعات زیادی از آغاز جنبش مواجه شده اند. شایعاتی که بیش از پیش در مراسم های خاصی که جنبش قصد قدرت نمایی داشته، به گوش می رسد. به ویژه شایعاتی مبنی بر رفتار "مشت آهنین" از سوی حاکمیت. از این رو 22 بهمن نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، همان گونه که خوانندگان محترم نیز دریافته اند بسیاری از شایعات مبنی بر برخورد شدید سپاه و نیروهای امنیتی با جنبش سبز عاری از هر گونه واقعیت است چرا که 22 بهمن، همچون روز قدس، دستان رژیم را در برخورد با معترضین می بندد. 22 بهمن روزیست خاص که چشم جهانیان متوجه آن است.
علیرغم وجود چنین شایعات و اخباری که نمی توان صحت و سقم آن را به درستی دریافت، با این حال لحظه ای پیش خبرب موثق بدست نویسنده رسیده است؛ خبری برخاسته از نزدیکان شخص میر حسین موسوی.

خبر اول این که "تعداد بسیار زیادی از بلندگوهای بسیار قوی در طول مسیر انقلاب – آزادی بر سر ساختمان ها تعبیه شده است".

خبر دوم نیز آن که " سپاه سفارش ساخت پارچه بسیار طویلی داده است (بر پایه عدم شفافیت طول آن بخش اعظم سیر راهپیمایی را می پوشاند این پارچه به طول انقلاب تا آزادی و عرض 6متر به کارخانه ...سفارش داده شده است). از این پرچم برای تصاویر تلویزیونی؛ از بالا، و تحت تاثیر قرار دادن نمادهای سبز استفاده خواهد شد"
.

هدف این نوشته نه تنها اظلاع رسانی صرف که ایجاد فضایی است برای حامیان مبتکر جنش. بدنبال راهی باشید برای خنثی نمودن پاسداران خونخوار راه ولایت وقیح.

۷ نظر:

  1. behtarin raah hozure mardome az saat e 2-3 nesfe shabe ghabl taa sobhe fardaast beyne 7tir taa meydaane azadi

    age bekhaan dargirio shoru konand behtare ke az nesfe shab shoru beshe. nabaayad gozaasht kaareshun be sobh berese

    pas hameye mardom az 2-3- sobhe 22 bahman taa 2-3 asre 22 bahman beyne meydun e 7-tir va meydun emaam hossain taa zire borje azadi

    ino be baghiye ham begin. inkaar behtarineee

    پاسخحذف
  2. مرگ اصل ولایت فقیه
    سرنگون باد تمامیت نظام ضد بشری سلطنت مطلقه وقیه

    پاسخحذف
  3. جوهر و رنگ سبز روی پاچه بریزید

    پاسخحذف
  4. مراقب خودکارهای دوربین دار باشید ...

    پاسخحذف
  5. اگه سبزها در مسير اين پرچم بودن اونو تا بزنن تا فقط قسمت سبزش معلوم باشه

    پاسخحذف
  6. هدفشون اینه که با جمعیت کمشون بتونند خیابان رو پر کنند. ولی چیزی که خوندن رو بهش میگن کور کور خوندن. بچه ها فقط بیاید اونجا یه فکری به حالش میکنیم. اگر به اندازه باشیم که هستیم هیچ غلط که هیچی درست هم نمیتونند بکنند.

    پاسخحذف