۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

راه کارهای 6گانه پیروزی بزرگ 22 بهمن

رهاکارهای چند گانه سبز ها برای 22 بهمن
1-دعوت از مردم شهرهای کرج ،قزوین قم و ... تمامی شهرهایی که درنزدیکی تهران قرار دارند برای پیوستن به سبزهای تهران در روز 22 بهمن .
2-استفاده از پلاکارد که بزرگترین روش اعلام خواسته های معترضین در سراسر دنیاست . می توان پلاکارهارا با شعار های اقتصادی ، سخنان موسوی حتی سخنان خمینی برای استفاده ابزاری و ... پر کرد.
3-داشتن نمادهای سبز و در صورت امکان داشتن رنگ ،اسپری ،ماژیک و ... سبز برای استفاده در حین راهپیمایی . (موارد استفاده به غیر از شعار نویسی بر روی دیورا ماشین های کودتا چیان نوشتن بنر یا پارچه نویسی در محل و سبز کردن پرچم سفارش داده شده توسط سپاه می تواند کاربردهایی خواص هم داشته باشد که بنا به شرایط مورد استفاده قرار میگیرد)
4-اطلاع رسنای نقشه های کودتا چیان به سبزها برای آمادگی برای مقابله
5-اطلاع رسانی در محیط خارج از وب توسط شب نامه ،اسکناس نویسی ، دیوار نویسی ، صحت و بحث با غریبه ها(تاکسی اتوبوس مترو) تا روز 22 بهمن با قدرت هرچه تمام تر خیابان های تهران را فتح کنیم
6-همانگونه که رییس جمهورموسوی خط کلی شعارهارااعلام کرد رمز پیروزی جنبش در گسترش وپیوند ما با قشر محروم جامعه است .کمی با شعار های خود به حمایت از آنها بپردازیم .مطمئن باشید ساندیس خوران ولایت با شنیدن این گونه شعار ها جذب جنبش می شوند..

۱ نظر:

  1. این روش توسط فعالان در کره جنوبی برای رساندن پیام به مردم کره شمالی استفاده شده: به یک بالن (=کیسه پلاستیکی) بزرگ (که از هلیوم یا گاز دیگری پرشده) یک بسته کوچک پر از اعلامیه وصل میکنند. در این بسته یک چاشنی‌ (یا سیستم ساده زمانی‌ دیگری) وجود دارد که بعد از یک زمان معیّن در کیسه را باز می‌کند و اعلامیه‌ها در هوا پخش شده و تا به زمین برسند سطح زیادی را پر میکنند. اینجام این کار به ویژه در شب میتواند خیلی‌ موثر باشد به طوری که در صبح مردم با خیابان‌های پر از اعلامیه روبرو میشوند.

    پاسخحذف