۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

روبه فردا و سید مهدی هاشمی

برنامه رو به فردا به مجری گری وحید یامین پور، ستون نویس رجا نیوز، و با حضور عالیجناب خاکستری، فلاحیان، رسما عبدالله نوری را تروریست خواند و آیت الله منتظری را رهبر تروریست ها نامید. چه بسا انتقام گیری خامنه ای از آیت ا.. العظمی منتظری هنوز ادامه دارد. مطمئنا حضور پر شور مردم در روز رحلت آن بزرگوار نقش مهمی در این مسئله داشته است.
نکته دیگری که می باید به آن توجه داشت، مصاحبه سید مهدی هاشمی، برادر داماد مرحوم منتطری است. جملات اظهار شده از سوی وی در اعترافات، طابق النعل به نعل، واژه به واژه، همچو اعترافات ابطحی و عطریانفر است. جملاتی از قبیل : زندان مکانی تنبه آمیز و آگاهی بخش است..... من خود را غفلت زده دیدم .........برداشت های عجولانه از اسلام داشتم.............تحت تاثیر دیگر مخالفین نظام بودم و ...

نکته آخر اما چهره مجری است. خوب به تصویر یامین پور دقت کنید. ترس و هراس از حضور فلاحیان حتی از صورت این نوچه تابه دوران رسیده خامنه ای و محمود نیز هویداست.

۲ نظر:

  1. به هر حال حلاجی اعمال شخصی که به تازگی فوت کرده و نمیتونه از خودش دفاع کنه بسیار وقیحانست، هر چند که در زمان حیاتش هم در حصر بوه.
    poorangology.blogspot.com

    پاسخحذف
  2. با درود بر مدیر رسانه گل میخ
    خواهشمند است عنوان مرجع تقلید در پیش نام شادروان ایت الله العظمی منتظری برای یکبار در هر مقاله نکارده شود که از زحمات عمر ایشان تجلیل و به میلیون ها مقلدین پیشین ایشان احترام گزارده شود. همانگونه که اگاه میباشید بندرت ایت الله ها به این مقام میرسند و ایت الله خامنه ای نیز در مقام مرجعی نیستند هرچند پست ولایت فقیه را دارند.
    با سپاس
    مزدک

    پاسخحذف